Wirtualne biuro - dobry sposób na redukcję kosztów

wych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtu

Wirtualne biuro - dobry sposób na redukcję kosztów

Zalety udokumentowania zlecenia co do obsługi wirtualnego biura

Podpisywanie umów podczas zleceń takich, jak prowadzenie wirtualnych biur, jest bardzo dobrze widziane przez nowych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszystkie wytyczne, co ma się zawierać w takiej usłudze. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieporozumień, które szczególnie na początku powstają pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Chociaż wiele osób stara się nie podpisywać umów ze względu na to, że siedziba firmy zajmującej się wirtualnymi biurami jest położona w bardzo odległym miejscu, to jednak istnieją obecnie możliwości podpisania takiego dokumentu przez Internet.


Administracja - definicja

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja


Kontrola w administracji publicznej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna