Kilka użytecznych informacji o aplikacjach www

roste i użyteczne programy. Kilka spraw, które musisz wiedzieć na temat aplikacji ww.Potrzeby firm na oprogramowanieKażda firma potrzebuje oprogramowania komputerowego do obsługi różnych aspektów działania firmy. Dzisiaj nie prakt

Kilka użytecznych informacji o aplikacjach www Programy ,które mogą być użyte z poziomu przeglądarki internetowej to nowoczesny trend w tworzeniu oprogramowania dla firm. Firmy zajmujące się pisaniem takich programów - tworzą proste i użyteczne programy. Kilka spraw, które musisz wiedzieć na temat aplikacji ww.

Potrzeby firm na oprogramowanie

Każda firma potrzebuje oprogramowania komputerowego do obsługi różnych aspektów działania firmy. Dzisiaj nie praktycznie żadnej firmy, która nie miałaby programu do obsługi księgowości, a to tylko jeden z przykładów oprogramowania przydatnego dla firm.

Tworzeniem takiego oprogramowania zajmują się firmy programistyczne, które wdrażają przeróżne rozwiązania informatyczne. Programy do obsługi klientów, programy do badań ankietowych, big data, CRM i wiele innych. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić działanie dużej firmy bez tych programów. A potrzeba na takie oprogramowanie jest coraz większa.


Wikipedia o PHP

PHP ? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych4 w czasie rzeczywistym.

PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP


Kwestia zalet rozwiązań CRM w firmach. Wikipedia

Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.

CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami